1. Этот сайт использует файлы cookie. Продолжая пользоваться данным сайтом, Вы соглашаетесь на использование нами Ваших файлов cookie. Узнать больше.
Скрыть объявление
Здравствуй, Гость.
Мы подготовили тему с комментариями и объяснениями к Правилам форума.
В ней описаны многие спорные моменты, список запрещенных сокращений и т.п.
Ознакомиться с данной темой можно перейдя по ссылке.

Another topic about GameGuard problem

Тема в разделе "Archive", создана пользователем Daimyo, 12 дек 2011.

Статус темы:
Закрыта.
  1. Daimyo

    Daimyo User

    Регистрация:
    11.12.11
    Сообщения:
    135
    Симпатии:
    18
    i live in a drominatory, my internet has some restrictions
    so, i opened port tcp/udp 53

    got already opened tcp:
    80, 2009, 2106, 7777 and 17453

    i added to exceptions in my eset nod32 av 4.0
    folders:
    system, frost even gameguard

    files:
    frostupdater.exe
    lineageii.exe
    l2.bin
    l2.exe
    l2.ini

    turned off av, turned off windows defender
    meanwhile deleted folder gameguard, fixing from page.

    it shows me both gameguard problems:
    i keep on geting problem 153 or 610 about reinstalling gameguard etc.
    or account already in use 'access denied' (after i try to enter game few times)
    ...and still can't start game.

    (i played lately l2 private server and everything was working, innova keep resist my charm)

    can some1 tell me what to do?
     
    Последнее редактирование модератором: 12 дек 2011
  2. Famous

    Famous User

    Регистрация:
    03.12.11
    Сообщения:
    30
    Симпатии:
    2
    are you using a fresh install of lineage 2 eu?

    try with the av turn offed deleting the system folder, then doing the fix all via the web launcher
     
  3. Daimyo

    Daimyo User

    Регистрация:
    11.12.11
    Сообщения:
    135
    Симпатии:
    18
    downloaded client 2 days ago.

    deleted 'system' on turned off av, and it didn't help
     
  4. Eska

    Eska User

    Регистрация:
    24.11.11
    Сообщения:
    1.726
    Симпатии:
    11
    hello daimyo,

    uninstall your antivirus software, reboot your pc and check then. for few gamers eset was blocking frost and that was causing game not to be able to launch, or causing other problems.
     
  5. Daimyo

    Daimyo User

    Регистрация:
    11.12.11
    Сообщения:
    135
    Симпатии:
    18
    yes, i just uninstalled av, unfortunatelly isn't working anyway.
    reinstaled 4game as well.

    where could be the problem?
     
  6. Kall

    Kall User

    Регистрация:
    24.11.11
    Сообщения:
    1.019
    Симпатии:
    0
    if you play at private server check host file, maybe you have there still privte server ip?
     
  7. Daimyo

    Daimyo User

    Регистрация:
    11.12.11
    Сообщения:
    135
    Симпатии:
    18
    it was gf server, i unisntalled it before starting download innova. i see you re from poland so let me ask "czy w takim wypadku ze odinstalowalem gf wczesniej niz zainstalowalem innove nadal moze na to wpływac? oraz jako sprawdzic tego hosta" ?
     
  8. Kall

    Kall User

    Регистрация:
    24.11.11
    Сообщения:
    1.019
    Симпатии:
    0
    dear daimyo,
    in polish:
    nie, to nie powinno mieć wpływu, jeśli nie ma wpisów w host.
    host możesz sprawdzić: %windir%\system32\drivers\etc tutaj masz plik host, otwórz za pomocą notatnika i wklej treść tutaj. (%windir%) to określenie ścieżki gdzie masz folder windows.

    in english:
    no, it;s shouldn't have influence. you can find host file here:
    %windir%\system32\drivers\ open it via note and post here. (%windir%) is path to your windows folder.
     
  9. Daimyo

    Daimyo User

    Регистрация:
    11.12.11
    Сообщения:
    135
    Симпатии:
    18
    i'll just copy/paste the text from host file:
    "# copyright (c) 1993-1999 microsoft corp.
    #
    # to jest przykładowy plik hosts używany przez microsoft tcp/ip
    # w systemie windows.
    # ten plik zawiera mapowania adresów ip na nazwy komputerów
    # każdy wpis powinien być w osobnej linii.
    # w pierwszej kolumnie powinny być umieszczone adresy ip, a następnie
    # odpowiadające im nazwy komputerów. adres i nazwa powinny być oddzielone
    # co najmniej jedną spacją
    #
    # dodatkowo, komentarze (takie jak te) można wstawiać w poszczególnych
    # liniach lub po nazwie komputera, oznaczając je symbolem '#'.
    #
    # na przykład:
    #
    # 102.54.94.97 rhino.acme.com # serwer źródłowy
    # 38.25.63.10 x.acme.com # komputer kliencki x

    127.0.0.1 localhost"
     
  10. Eska

    Eska User

    Регистрация:
    24.11.11
    Сообщения:
    1.726
    Симпатии:
    11
    hello,

    if you don't have clean client of l2, is better to download it all again, but if you sure this is not the issue, and if you having gameguard problems, please read this post:
    - https://forum.4game.com/showthread.php?t=995
     
  11. Daimyo

    Daimyo User

    Регистрация:
    11.12.11
    Сообщения:
    135
    Симпатии:
    18
    i think the client is clean, i uninstalled av and have none at this moment, rebooted.
    only thing from that topic is mysterious disabling dep, wchich i can't do.

    anyway, should i open any more ports?
     
  12. Daimyo

    Daimyo User

    Регистрация:
    11.12.11
    Сообщения:
    135
    Симпатии:
    18
    should i have gameguard.des file in "system" folder?
    my gameguard folder has only 2 files: 0npgl.erl, npgl.erl

    maybe some1 who can run eu, could shere his system folder? not by rapidshare please.
     
  13. Kall

    Kall User

    Регистрация:
    24.11.11
    Сообщения:
    1.019
    Симпатии:
    0
    Последнее редактирование модератором: 12 дек 2011
  14. Daimyo

    Daimyo User

    Регистрация:
    11.12.11
    Сообщения:
    135
    Симпатии:
    18
    up up up ups

    ok, thanks kall, i'll try it in a while.

    used this system, and somehow helped but... now i get small window "err... could not resolve hostname".
     
    Последнее редактирование модератором: 12 дек 2011
  15. Kall

    Kall User

    Регистрация:
    24.11.11
    Сообщения:
    1.019
    Симпатии:
    0
    for this problem please try:
    solution is:
    1. download dnscleanup.rar
    2. unzip and double-click on .bat file.
    it's now have everything working.

    thanks to all,who helped us
     
  16. Daimyo

    Daimyo User

    Регистрация:
    11.12.11
    Сообщения:
    135
    Симпатии:
    18
  17. Kall

    Kall User

    Регистрация:
    24.11.11
    Сообщения:
    1.019
    Симпатии:
    0
    great!
    close
     
Статус темы:
Закрыта.