1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

10 euro w Item Shopie

Discussion in 'Archive' started by Emil1319, Dec 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emil1319

    Emil1319 User

    Joined:
    08.12.11
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    z ciekawości kliknołem na item shop i zobaczyłem że mam na kącie 10 euro. ale nigdy nie przelewałem kasy. poza tym przelewy jeszcze nie działają. wie ktoś o co chodzi???
     
  2. Divertino

    Divertino User

    Joined:
    24.11.11
    Messages:
    199
    Likes Received:
    0
    shop jeszcze nie dziala.
    wiec informacje napewno sa nie prawdziwe.
     
  3. Emil1319

    Emil1319 User

    Joined:
    08.12.11
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    to niby skąd te 10 euro mam na kącie?? poczekam. jak item shop ruszy a kasa nie zniknie uznam to za bonus :d
     
  4. Toxic

    Toxic User

    Joined:
    24.11.11
    Messages:
    40
    Likes Received:
    0
    połączyłeś konto z gry z kontem z fb?
     
  5. Emil1319

    Emil1319 User

    Joined:
    08.12.11
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    tak. to przez to??
     
  6. dziobal294

    dziobal294 User

    Joined:
    28.11.11
    Messages:
    6
    Likes Received:
    0
    tak, dostałeś 10 bonusów(czyli pewnie euro) za powiązanie konta z fb.
    ps. pozdrawiam polaczka który naskoczył na mnie wczoraj na of :*
     
  7. Finch

    Finch User

    Joined:
    12.12.11
    Messages:
    59
    Likes Received:
    10
    niby jak połączyć te konta? mam fb i l2 na tym samym mailu.
     
  8. Emil1319

    Emil1319 User

    Joined:
    08.12.11
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    jak wejdziesz na strone l2 w prawym górnym rogu jest connect fb klikasz itd. ;)
     
  9. Finch

    Finch User

    Joined:
    12.12.11
    Messages:
    59
    Likes Received:
    10
    niestety u mnie tego nie ma.

    dobra nvm, trzeba się wylogować żeby to zrobić ;p
     
    Last edited by a moderator: Dec 15, 2011
  10. Evangeder

    Evangeder User

    Joined:
    08.12.11
    Messages:
    20
    Likes Received:
    0
    u mnie się nie da połączyć konta z fejsem, nie działa przycisk... :<

    jak robię to po wylogowaniu to mi wychodzi takie cuś:
    [​IMG]

    help?
     
    Last edited by a moderator: Dec 17, 2011
  11. pimer

    pimer User

    Joined:
    05.12.11
    Messages:
    23
    Likes Received:
    0
    tez nei moge połaczyc takze mysle ze to raczej juz niemożliwe :p

    ktos mimo dostania 10e (przez facebooka) dalej nie moze zrobic zakupow takze moze to poprostu nie dziala :)

     
    Last edited by a moderator: Dec 17, 2011
  12. Sidu93pl

    Sidu93pl User

    Joined:
    02.12.11
    Messages:
    47
    Likes Received:
    0
    o dzięki za info z tym połączeniem ^^
     
  13. Phyber

    Phyber User

    Joined:
    27.11.11
    Messages:
    17
    Likes Received:
    0
    to bonus do właściwych środków
     
  14. xaxee

    xaxee User

    Joined:
    07.12.11
    Messages:
    40
    Likes Received:
    0
    mam kilka euro na koncie , i chcialem sie dowiedziec , co z is sie oplaca sprzedawac na ah zeby zarobic
     
  15. pimer

    pimer User

    Joined:
    05.12.11
    Messages:
    23
    Likes Received:
    0
    ja kupie od ciebie to cos co odnawia vita :p
     
  16. Evangeder

    Evangeder User

    Joined:
    08.12.11
    Messages:
    20
    Likes Received:
    0
    przedmioty z is są untradeable :p
     
  17. xaxee

    xaxee User

    Joined:
    07.12.11
    Messages:
    40
    Likes Received:
    0
    a cos do zmiany wygladu swojej postaci mozna tu nabyc ?, chodzi o ta kreacje ktora mamy podczas wyboru postaci.
     
  18. Treys

    Treys User

    Joined:
    07.12.11
    Messages:
    174
    Likes Received:
    0
    gdzie to jest niby to do połączenia z fb , ja mam tylko ikonke play i nic wiecej :p
     
  19. pimer

    pimer User

    Joined:
    05.12.11
    Messages:
    23
    Likes Received:
    0
    wyloguj sie.
     
  20. xaxee

    xaxee User

    Joined:
    07.12.11
    Messages:
    40
    Likes Received:
    0
    jest jakas mozliwosc zmiany koloru wlosow na tym serverze ?
     
Thread Status:
Not open for further replies.