1. Этот сайт использует файлы cookie. Продолжая пользоваться данным сайтом, Вы соглашаетесь на использование нами Ваших файлов cookie. Узнать больше.

Administrators doesn't answer for tickets?

Тема в разделе "Archive", создана пользователем nordiusek, 20 мар 2015.

Статус темы:
Закрыта.
  1. nordiusek

    nordiusek User

    Регистрация:
    20.03.15
    Сообщения:
    3
    Симпатии:
    0
    good afternoon,
    i wrote a ticket (28th feb) to 4game support about my lost account, and they doesn't give me any answer till today. it's 20 days... i know that they probably have a lot of work with keep server on,patches and a lot of other tickets etc. but how long does it take +/- for any reply from them? anyone can help me with that?
    regards

    question ref: 2321-qsgl-8593
     
  2. NeoTiger

    NeoTiger Moderator

    Регистрация:
    08.12.11
    Сообщения:
    3.091
    Симпатии:
    120
    they reply within 10 days. by the way, i've transfered your issue to the staff, hope you get an answer this monday.
     
  3. nordiusek

    nordiusek User

    Регистрация:
    20.03.15
    Сообщения:
    3
    Симпатии:
    0
    ok thank you, i just need to be more patient :)
     
    JordanRZ нравится это.
  4. lethalshot

    lethalshot User

    Регистрация:
    15.06.12
    Сообщения:
    11
    Симпатии:
    0
    same problem
     
  5. nordiusek

    nordiusek User

    Регистрация:
    20.03.15
    Сообщения:
    3
    Симпатии:
    0
    maybe they are on vacation? :)
     
    Mdrg97m384h нравится это.
  6. Eska

    Eska User

    Регистрация:
    24.11.11
    Сообщения:
    1.726
    Симпатии:
    11
    unfortunately they are not ;)
    there are still a lot of tickets about character transfer (lilith)
    please be patient, support team doing everything they can to push everything forward asap!
     
Статус темы:
Закрыта.