1. Этот сайт использует файлы cookie. Продолжая пользоваться данным сайтом, Вы соглашаетесь на использование нами Ваших файлов cookie. Узнать больше.
Скрыть объявление
Здравствуй, Гость.
Мы подготовили тему с комментариями и объяснениями к Правилам форума.
В ней описаны многие спорные моменты, список запрещенных сокращений и т.п.
Ознакомиться с данной темой можно перейдя по ссылке.

problem z pa

Тема в разделе "Archive", создана пользователем Ariberh_, 31 янв 2012.

Статус темы:
Закрыта.
  1. Ariberh_

    Ariberh_ User

    Регистрация:
    31.01.12
    Сообщения:
    4
    Симпатии:
    0
    hej

    dzisiaj podczas kupna pa wyskoczyło mi info "error, the payment system has not confirmed your payment". niby wszystko ok, takie rzeczy się czasem zdarzają (przy pierwszym kupnie pa też mi to wyskoczyło). problem w tym, że kasa zniknęła, więc nie wiem czy to pa się kupiło czy nie (bo jeszcze mi zostało kilka dni starego pa, ale ta promocja mnie skusiła), a nie chcę się przekonać za kilka dni, że jednak się nie udało...

    jakieś pomysły co robić? ~~
     
  2. Lilly-01

    Lilly-01 User

    Регистрация:
    24.01.12
    Сообщения:
    40
    Симпатии:
    0
    Последнее редактирование модератором: 31 янв 2012
  3. MewaX

    MewaX User

    Регистрация:
    29.11.11
    Сообщения:
    10
    Симпатии:
    0
    po zalogowaniu się do gry otwórz panel konta (prawy górny róg). wybierz opcje "events". pojawią ci się trzy opcje (money / profile / activity).
    wybierz money. możesz tam sprawdzić czy transakcja zakończyła się sukcesem oraz okres ważności pa lub przedłużenia.

    powinno pisać buy subscription: 1 month (1 items) in «lineage 2» for 7.99 coś tam, coś tam... ;)

    btw: w events możesz również sprawdzić całą aktywność konta, co kiedy robiłeś itp...

    @edit
    jak kasa zniknęła a konto nie ma przedłużenia pa to pisz do supportu innovy.
     
  4. Ariberh_

    Ariberh_ User

    Регистрация:
    31.01.12
    Сообщения:
    4
    Симпатии:
    0
    to jest dobra wiadomość xd

    sprawdziłam to events i mam tam informację: "buy subscription (1 items) in «lineage 2» for 19.99" (tak, wiem, zaszalałam xd). to znaczy, że wszystko jest w porządku? martwi mnie tylko to, że w opisie nie jest zaznaczone, na ile miesięcy to jest :s
     
  5. MewaX

    MewaX User

    Регистрация:
    29.11.11
    Сообщения:
    10
    Симпатии:
    0
    tak transakcja się powiodła ;)
    niestety nie ma konkretnego datownika do kiedy, musisz sam pododawać. wiem, upierdliwe... cóż.
     
  6. Ariberh_

    Ariberh_ User

    Регистрация:
    31.01.12
    Сообщения:
    4
    Симпатии:
    0
    uf, to mi ulżyło. dzięki wielkie! ;3
     
  7. Eska

    Eska User

    Регистрация:
    24.11.11
    Сообщения:
    1.726
    Симпатии:
    11
    witam,

    zamykam i przenoszę do archiwum.
    stare, nieodwiedzane posty możesz znaleźć tutaj.

    pozdrawiam,
    eska
     
Статус темы:
Закрыта.