1. Этот сайт использует файлы cookie. Продолжая пользоваться данным сайтом, Вы соглашаетесь на использование нами Ваших файлов cookie. Узнать больше.
Скрыть объявление
Здравствуй, Гость.
Мы подготовили тему с комментариями и объяснениями к Правилам форума.
В ней описаны многие спорные моменты, список запрещенных сокращений и т.п.
Ознакомиться с данной темой можно перейдя по ссылке.

Can't start game/constant update

Тема в разделе "Archive", создана пользователем Devolant, 6 фев 2012.

Статус темы:
Закрыта.
  1. Devolant

    Devolant User

    Регистрация:
    15.01.12
    Сообщения:
    11
    Симпатии:
    0
    i recently bought bitdefender total security 2012 and now l2 won't start. ever.

    i go on the website and click play. nothing happens. i click fix game and it begins to repair 0 byte of 0 byte. game is 100% and still after fixing it says i need an update. so i click on update and it's again 0 byte of 0 byte and it tells me i need to update again. and again. and again. after a while i shut down the website and open a new one. still the same problem.

    i've managed to get it to say "update installed" and play button appearing. frost loads up etc but l2 never starts.

    i tried disabling firewall/antivirus completely but it hasn't worked.

    i've added both frost files, l2.exe and all 4 4game files to exceptions in firewall and made an antivirus exception to the entire 4game folder (4game + lineage 2 folders in here) and still nothing works, requires me to constantly update. i even tried reinstalling. didn't work.

    don't know what else to do? my pa is ticking away and i can't even play.
     
    Последнее редактирование модератором: 6 фев 2012
  2. Raptorr

    Raptorr User

    Регистрация:
    11.12.11
    Сообщения:
    22
    Симпатии:
    0
    hello,

    since 24 january i had this too.apparently, bitdefender blocked frost. personaly, i have uninstalled bitdefender. go nod32 or avast if you want to play at linemage ii. it's works now.

    or contact radix, he will help you.

    gl
     
    Последнее редактирование модератором: 7 фев 2012
  3. Devolant

    Devolant User

    Регистрация:
    15.01.12
    Сообщения:
    11
    Симпатии:
    0
    problem solved
     
    Последнее редактирование модератором: 7 фев 2012
  4. Kall

    Kall User

    Регистрация:
    24.11.11
    Сообщения:
    1.019
    Симпатии:
    0
    hi,
    thanks for update.
     
  5. Eska

    Eska User

    Регистрация:
    24.11.11
    Сообщения:
    1.726
    Симпатии:
    11
    hello there,

    you can see actual solutions and issues' statuses here.
    additional instructions could be found here.
    if you can't find a solution for your issue you always can ask for moving the thread back into the main branch.

    best regards,
     
Статус темы:
Закрыта.