1. Этот сайт использует файлы cookie. Продолжая пользоваться данным сайтом, Вы соглашаетесь на использование нами Ваших файлов cookie. Узнать больше.
Скрыть объявление
Здравствуй, Гость.
Мы подготовили тему с комментариями и объяснениями к Правилам форума.
В ней описаны многие спорные моменты, список запрещенных сокращений и т.п.
Ознакомиться с данной темой можно перейдя по ссылке.

failed to create game process

Тема в разделе "Archive", создана пользователем sanox, 9 фев 2012.

Статус темы:
Закрыта.
  1. sanox

    sanox User

    Регистрация:
    15.04.10
    Сообщения:
    13
    Симпатии:
    0
    since today i cant login on my innova acc, eveytime i get error with 'failed to create game process' im using nod32 and i have l2 in my exceptions..
     
  2. Kall

    Kall User

    Регистрация:
    24.11.11
    Сообщения:
    1.019
    Симпатии:
    0
    hi,
    can you describe when this error appear? if you can make screen and put it here.
     
  3. sanox

    sanox User

    Регистрация:
    15.04.10
    Сообщения:
    13
    Симпатии:
    0
  4. Kall

    Kall User

    Регистрация:
    24.11.11
    Сообщения:
    1.019
    Симпатии:
    0
    did you try delete frost folder and use "fix" option? also try delete system folder
     
  5. sanox

    sanox User

    Регистрация:
    15.04.10
    Сообщения:
    13
    Симпатии:
    0
    i tried, but also deleting system and frost wont help.
     
  6. Kall

    Kall User

    Регистрация:
    24.11.11
    Сообщения:
    1.019
    Симпатии:
    0
    i think you try this, but i need to ask. do you reboot your pc?
    plase also post what av/firewall you use.

    best reagrds
     
  7. JahRasta

    JahRasta User

    Регистрация:
    28.12.11
    Сообщения:
    360
    Симпатии:
    58
    i think it's becouse you are from poland.
     
  8. sanox

    sanox User

    Регистрация:
    15.04.10
    Сообщения:
    13
    Симпатии:
    0
    i turned off my antvir and firewall, i delated frost and system folder also but still i cant play, for sure its not my pc fault cuz yesterday i was playing normally, im just loosing my pa days cuz of yours broken soft..
     
  9. JahRasta

    JahRasta User

    Регистрация:
    28.12.11
    Сообщения:
    360
    Симпатии:
    58
    soooo, why then others can play without any problems? it's not broken soft. it's just you.
     
  10. Kall

    Kall User

    Регистрация:
    24.11.11
    Сообщения:
    1.019
    Симпатии:
    0
    plase try reddefined your av/firewall configuration,
     
  11. sanox

    sanox User

    Регистрация:
    15.04.10
    Сообщения:
    13
    Симпатии:
    0
    bro i turned off my av and after this i fixed game via your site and i still got this error
     
  12. Kall

    Kall User

    Регистрация:
    24.11.11
    Сообщения:
    1.019
    Симпатии:
    0
    bro some av evene when are disable still block some processes (eg. bitdeffender problem in last days) please reconfig your exeption for l2 and frost.
     
  13. sanox

    sanox User

    Регистрация:
    15.04.10
    Сообщения:
    13
    Симпатии:
    0
    i removed completly my av, redownloaded frost and system folders and still 'failed to create game process'
     
  14. Radix

    Radix Innova Group

    Регистрация:
    10.02.10
    Сообщения:
    6.064
    Симпатии:
    225
  15. sanox

    sanox User

    Регистрация:
    15.04.10
    Сообщения:
    13
    Симпатии:
    0
    giving some access to my pc is to risky for me, today i downloaded new l2 client and still the same error, any other clues?

    bump
    any solution?
    is this normal that i cant close '4gameservice.exe' via task manager? everysingle time i close it, the application start running again?
     
    Последнее редактирование модератором: 13 фев 2012
  16. Eska

    Eska User

    Регистрация:
    24.11.11
    Сообщения:
    1.726
    Симпатии:
    11
    we can't help you without team viewer session.
     
  17. Eska

    Eska User

    Регистрация:
    24.11.11
    Сообщения:
    1.726
    Симпатии:
    11
    hello there,

    you can see actual solutions and issues' statuses here.
    additional instructions could be found here.
    here you can download client-check application.
    if you can't find a solution for your issue you always can ask for moving the thread back into the main branch.

    best regards,
     
Статус темы:
Закрыта.