1. Этот сайт использует файлы cookie. Продолжая пользоваться данным сайтом, Вы соглашаетесь на использование нами Ваших файлов cookie. Узнать больше.
Скрыть объявление
Здравствуй, Гость.
Мы подготовили тему с комментариями и объяснениями к Правилам форума.
В ней описаны многие спорные моменты, список запрещенных сокращений и т.п.
Ознакомиться с данной темой можно перейдя по ссылке.

strange problem :( cant play page not found...

Тема в разделе "Archive", создана пользователем Orome, 3 мар 2012.

Статус темы:
Закрыта.
  1. Orome

    Orome User

    Регистрация:
    07.12.11
    Сообщения:
    4
    Симпатии:
    0
    Последнее редактирование модератором: 3 мар 2012
  2. Razzly

    Razzly Banned

    Регистрация:
    17.12.11
    Сообщения:
    2.463
    Симпатии:
    253
    you have to put www.l2.eu to white list in your anty-virus. if you can't , switch antivirus off or unistall it.
     
  3. Orome

    Orome User

    Регистрация:
    07.12.11
    Сообщения:
    4
    Симпатии:
    0
    ok zobaczę czy pomoże ;)

    hmm i installed comodo it replace old wind.defender but i had error something with memory nvm i unistal comodo and now game is lunching correctly.
     
    Последнее редактирование модератором: 3 мар 2012
  4. Razzly

    Razzly Banned

    Регистрация:
    17.12.11
    Сообщения:
    2.463
    Симпатии:
    253
    there is a post somewhere that comodo disables frost therefore it is not possible to play with this antivirus.
     
  5. DeepBlue

    DeepBlue Head Moderator (EU) Head moderator

    Регистрация:
    30.11.11
    Сообщения:
    13.764
    Симпатии:
    439
    thread moved to appropriate section.
     
  6. Eska

    Eska User

    Регистрация:
    24.11.11
    Сообщения:
    1.726
    Симпатии:
    11
    game folder and frost folder need to be on your exclusion list on antivirus / firewall to work correctly. some of antiviruses identify frost application as a threat and blocks it, that cause problems with game.
     
  7. Eska

    Eska User

    Регистрация:
    24.11.11
    Сообщения:
    1.726
    Симпатии:
    11
    hello there,

    you can see actual solutions and issues' statuses here.
    additional instructions could be found here.
    here you can download client-check application.
    if you can't find a solution for your issue you always can ask for moving the thread back into the main branch.

    best regards,
     
Статус темы:
Закрыта.