1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Atrybuty

Discussion in 'Archive' started by Anishka, Mar 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anishka

    Anishka User

    Joined:
    04.03.12
    Messages:
    8
    Likes Received:
    0
    witam,gram summonerka(elfem jesli to ma znaczenie) ktorej kupilam top r luk,mam pytanie dotyczace atrybutow,jakie wlozyc do tego luku dla summonera,czy te atrybuty przechodza rowniez na summony,bo przeciez one bija wiecej niz ja? nie mam zielonego pojecia o atrybutach,jakie,ile i wogole :) prosze o odpowiedzi,z gory dzieki.
     
    Last edited by a moderator: Mar 6, 2012
  2. ZewKrwi

    ZewKrwi User

    Joined:
    13.12.11
    Messages:
    16
    Likes Received:
    0
    tak przechodza
     
  3. Razzly

    Razzly Banned

    Joined:
    17.12.11
    Messages:
    2,463
    Likes Received:
    253
    w kronice h5 przechodziło 80% atrybutów na summony. brak informacji o zmianach w god, możliwe że tak zostało.
     
  4. Anishka

    Anishka User

    Joined:
    04.03.12
    Messages:
    8
    Likes Received:
    0
    to jedna sprawa wyjasniona :) moze ktos pomoze i napisze mi co do tych atrybutow, jakie i wogole,dzieki
     
  5. Razzly

    Razzly Banned

    Joined:
    17.12.11
    Messages:
    2,463
    Likes Received:
    253
    jeśli chodzi o element to najlepiej poszukiwać takiego na który byłby najrzadszy resist. earth był zwykle najrzadszym elementem i pewnie jest nadal (cena zapewne też adekwatnie wysoka).

    co do zwiększenia obrażen wygląda to tak:

    jeśli różnica miedzy resistem obrońcy a atrybutem atakującego jest :
    75 punktów - obrażenia rosną o ~40%
    150 - obrażenia rosną o ~75%

    przy czym jeśli różnica jest mniejsza chodzby o punkcik, damage jest bardzo niski.

    wybór należy do ciebie. czy brać atrybut najtanszy/najczesciej uzywany a zatem najwiecej resistow na niego czy drogi i rzadko używany :)
     
  6. Anishka

    Anishka User

    Joined:
    04.03.12
    Messages:
    8
    Likes Received:
    0
    ja myslalam ze,to jaka grasz postacia i jakimi skillami bijesz ma znaczenie i pod to sie dobiera atrybuty do broni,z tego co piszesz to nie.co do cen to wszystkie atrybuty sa sporym wydatkiem :) teraz tak w armor mozna dawac wszystkie resisty do 150 czy jakos mniej,a tylko jeden wysoko?,dzieki
     
  7. Razzly

    Razzly Banned

    Joined:
    17.12.11
    Messages:
    2,463
    Likes Received:
    253
    w kronice h5 klasa sumonera miala znaczenie. de summoner mial atrybut dark, elf water a human summoner fire bodajze. teraz to przywolaniec pobiera twoje atrybuty i zakładam że to jest tak jak w poprzedniej kronice czyli 80%.

    do zbroi możesz włożyć 3 resisty. każdy może mieć maksimum 300. aktualnie 120 bedzie naprawde wysoko z racji cen :). mimo wszystko lepiej zacznij od broni aby wbić co najmniej 150. pomoże w polowaniach :d

    edit

    przy okazji, przeglądnij swój wachlarz umiejętności. może są takie które maja domyślnie ustawiony element. warto by go też co nieco wzmocnić
     
    Last edited by a moderator: Mar 7, 2012
  8. Anishka

    Anishka User

    Joined:
    04.03.12
    Messages:
    8
    Likes Received:
    0
    domyslnie,tak mysle to mam na water bo w atrybutach mialam juz 10 do ataku na wode wlasnie,wczoraj wsadzilam pare kamykow fire mam 35 :) niewiem czy to dobry wybor,moze jednak lepiej na water zmienic? tak jak piszesz o armorze nie ma co narazie myslec za drogi interes,dzieki za te informacje :)
     
  9. Razzly

    Razzly Banned

    Joined:
    17.12.11
    Messages:
    2,463
    Likes Received:
    253
    te 10 punktóiw masz za rase. ja mam 10 pkt do wind. ciężko ocenić czy to zły czy dobry wybór:) po prostu wbij szybko 150, ewentualnie zmienisz atrybut przy r99:d
     
  10. Anishka

    Anishka User

    Joined:
    04.03.12
    Messages:
    8
    Likes Received:
    0
    heheheh, no w sumie tak 99 juz nie dlugo :p
     
  11. Razzly

    Razzly Banned

    Joined:
    17.12.11
    Messages:
    2,463
    Likes Received:
    253
    tylko pareset biliardów xp i bedzie. pikus
     
  12. NoWai!

    NoWai! User

    Joined:
    24.01.12
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    biliard to jakaś nowa jednostka xd ani to miliard ani bilion :p

    dla jasności billion po angielsku znaczy miliard, często ludzie się mylą.
     
  13. yogzotot

    yogzotot User

    Joined:
    29.11.11
    Messages:
    27
    Likes Received:
    0
    "servitors share attack/defense elemental attributes:
    a servitor of a necromancer, soultaker, warlock, arcana lord, elemental summoner, elemental master, phantom summoner, or a spectral master now shares the attack/defense elemental attributes of its master."

    http://legacy.lineage2.com/news/highfive_01.html
     
  14. Sulik

    Sulik User

    Joined:
    21.12.11
    Messages:
    76
    Likes Received:
    0
    milion (10^6), miliard (10^9), bilion (10^12) i biliard (10^15) nie są jednostkami :) a liczbami :) którym odpowiadają przedrostki jednostek miary (mnożniki) takie jak kolejno: mega, giga, tera, peta.

    ale prawda, wielokrotnie przy tłumaczeniu czegoś z angielskiego (pisanego w usa) ludzie popełniają błąd i np 2 biliony usd tłumaczą na 2 biliony usd, zamiast 2 miliardy usd :)
    no ale czego się spodziewać po redaktorach którzy piszą, że w soli kuchennej wg. normy może być do "20% żelaza cynku" ;] (jak już to 20 ppm (parts per milion = 20 mg/kg = 0,002 %))
     
  15. LasQQ

    LasQQ User

    Joined:
    14.02.12
    Messages:
    11
    Likes Received:
    0
    w god summon przejmuje 100% elementu postaci. co do elementu w łuku to nie ma znaczenia bo skille summonów są non-elemental (summonera zresztą też do czasu kiedy będzie je można enchantować), najlepiej wsadzić taki na który najmniej mobów m resist
     
  16. Eska

    Eska User

    Joined:
    24.11.11
    Messages:
    1,726
    Likes Received:
    11
    witam,

    zamykam i przenoszę do archiwum.
    stare, nieodwiedzane posty możesz znaleźć tutaj.

    pozdrawiam,
    eska
     
Thread Status:
Not open for further replies.