1. Этот сайт использует файлы cookie. Продолжая пользоваться данным сайтом, Вы соглашаетесь на использование нами Ваших файлов cookie. Узнать больше.

Can't log in after 13/06 maintenance

Тема в разделе "Archive", создана пользователем Karmaniola, 13 окт 2015.

Статус темы:
Закрыта.
  1. Karmaniola

    Karmaniola User

    Регистрация:
    08.08.15
    Сообщения:
    74
    Симпатии:
    7
    I go to the log in page, i enter mail/password, press the green button "sign in", and nothing happens.

    Nothing...

    This problem consists for both my Premium Account and my second account.

    I haven't install or un-install anyhting, and i have update everything from the official page.
     
  2. casillias

    casillias Technical specialist Innova Group

    Регистрация:
    05.04.11
    Сообщения:
    11.383
    Симпатии:
    587
    Nothing happens is kinda... wide expression)
    1) Button does not react
    2) You get page refreshed and not logged in
    3) Endless loading
    4) Your variant
     
  3. Anneke

    Anneke User

    Регистрация:
    14.08.13
    Сообщения:
    36
    Симпатии:
    6
    1,2,3 all together and iam not trolling, especially 2nd happens a lot last 20 days.
     
  4. casillias

    casillias Technical specialist Innova Group

    Регистрация:
    05.04.11
    Сообщения:
    11.383
    Симпатии:
    587
    D'you have correct time & date at your PC?
     
  5. Karmaniola

    Karmaniola User

    Регистрация:
    08.08.15
    Сообщения:
    74
    Симпатии:
    7
    Actually, after i press "Sign In" i see the usual spinning grey thing that indicates log in,but right after the green sign-in button appears.

    I don't get any error message and my username/password are filled in, don't have to type them again.

    Now when i visit the site, i guess a general message error, that there is a problem and they work on it.
     
  6. Anneke

    Anneke User

    Регистрация:
    14.08.13
    Сообщения:
    36
    Симпатии:
    6
    Yes, pc time and date re correct, most times i ve to restart application from services,or update the already updated application to be albe to log, that may take 5+ tries.
     
    Последнее редактирование: 14 окт 2015
  7. Gatses

    Gatses Technical specialist Innova Group

    Регистрация:
    05.02.10
    Сообщения:
    14.468
    Симпатии:
    6.193
    Good day.

    Now a problem? Yesterday had some problems.
     
  8. Anneke

    Anneke User

    Регистрация:
    14.08.13
    Сообщения:
    36
    Симпатии:
    6
    Hello there, seems better now, i may just have to refresh page to log but thats not a problem ty.
     
  9. casillias

    casillias Technical specialist Innova Group

    Регистрация:
    05.04.11
    Сообщения:
    11.383
    Симпатии:
    587
    Out of date topic.
    Archived
     
Статус темы:
Закрыта.