1. Этот сайт использует файлы cookie. Продолжая пользоваться данным сайтом, Вы соглашаетесь на использование нами Ваших файлов cookie. Узнать больше.
Скрыть объявление
Здравствуй, Гость.
Мы подготовили тему с комментариями и объяснениями к Правилам форума.
В ней описаны многие спорные моменты, список запрещенных сокращений и т.п.
Ознакомиться с данной темой можно перейдя по ссылке.

Issue with updating Frost

Тема в разделе "Archive", создана пользователем Lilianne, 14 мар 2012.

Статус темы:
Закрыта.
  1. Lilianne

    Lilianne User

    Регистрация:
    14.03.12
    Сообщения:
    3
    Симпатии:
    0
    i'm clicking on the play button after i had updated the game, but nothing happens. am i the only one here with such a problem?
     
  2. zzZzz

    zzZzz User

    Регистрация:
    16.01.12
    Сообщения:
    747
    Симпатии:
    68
    pls make sure that your frost is updated.
     
  3. Lilianne

    Lilianne User

    Регистрация:
    14.03.12
    Сообщения:
    3
    Симпатии:
    0
    i'm not an expert in this field. i opened my frost folder and clicked on the frostupdater, but the table appears for 1 second and then disappears with no subsequent effect. any further advice i might expect?
     
  4. DeepBlue

    DeepBlue Head Moderator (EU) Head moderator

    Регистрация:
    30.11.11
    Сообщения:
    13.764
    Симпатии:
    439
    for technical issues you should create a thread in the following section - technical issues and give full details of your problem there so the technical team can assist you.

    moved posts to appropriate section.

    regards.
     
    Последнее редактирование модератором: 14 мар 2012
  5. Kall

    Kall User

    Регистрация:
    24.11.11
    Сообщения:
    1.019
    Симпатии:
    0
    try delete frost and system folder then use fix option on website. if still no action chceck your av/firewall.

    and please next time create topic in technical section.
     
  6. Radix

    Radix Innova Group

    Регистрация:
    10.02.10
    Сообщения:
    6.064
    Симпатии:
    225
    hmm... i think "fix" is not for frost updates =)
    frost update is possible through automatic frostupdater.exe launch with proper command line

    direct exe-launch without proper command line will not help you

    ...
    have you seen some "progress bar" or other launching effects?
     
  7. zzZzz

    zzZzz User

    Регистрация:
    16.01.12
    Сообщения:
    747
    Симпатии:
    68
    when u use fix tool, u can update your frost. other option is try to load the game and wait to frost update.
     
  8. Radix

    Radix Innova Group

    Регистрация:
    10.02.10
    Сообщения:
    6.064
    Симпатии:
    225
    your are wrong =)
    fix tool only for frostupdater.exe downloading (it's simply intermediate launcher, not frost itself). check your frost\files.cinn file after deleting frost folder and using fix button ;)
    http://*********/37033236/image.png
    frost folder content after using fix tool
    + files.cinn content
    you can fully repair frost only through updater running + game client running (in-game process will update your main frost component - gameshielddll.dll)
     
    Последнее редактирование модератором: 15 мар 2012
  9. zzZzz

    zzZzz User

    Регистрация:
    16.01.12
    Сообщения:
    747
    Симпатии:
    68
    i think no... i have problems with frost 2 times and both i can update it when the game load. maybe luck or i have other problem...
    also, with the new software, frost problems is easy to fix.
     
  10. Radix

    Radix Innova Group

    Регистрация:
    10.02.10
    Сообщения:
    6.064
    Симпатии:
    225
    yeah! sure. when the game is active it can updates frost ofc! but web-site "fix" button is for different task.

    the launch / frost update chain will be:
    web plugin -> 4gameservice.exe via tcp / ip command (already started) -> 4gamelaucnher.exe for uac checks -> frostupdater.exe (installed through web-site) -> frost folder downloading -> game start -> gameshielddll downloading (main frost component) -> in-game process
     
  11. Eska

    Eska User

    Регистрация:
    24.11.11
    Сообщения:
    1.726
    Симпатии:
    11
    hello there,

    you can see actual solutions and issues' statuses here.
    additional instructions could be found here.
    here you can download client-check application.
    if you can't find a solution for your issue you always can ask for moving the thread back into the main branch.

    best regards,
     
Статус темы:
Закрыта.