1. Этот сайт использует файлы cookie. Продолжая пользоваться данным сайтом, Вы соглашаетесь на использование нами Ваших файлов cookie. Узнать больше.
Скрыть объявление
Здравствуй, Гость.
Мы подготовили тему с комментариями и объяснениями к Правилам форума.
В ней описаны многие спорные моменты, список запрещенных сокращений и т.п.
Ознакомиться с данной темой можно перейдя по ссылке.

Feoh i atrybuty

Тема в разделе "Archive", создана пользователем Sulik, 11 апр 2012.

Статус темы:
Закрыта.
  1. Sulik

    Sulik User

    Регистрация:
    21.12.11
    Сообщения:
    76
    Симпатии:
    0
    siemka,

    jako, że feohem nie gram, to zastanawiam się jak właściwie działa u nich taka kwestia jak: elemental (fire, water, wind, earth) stance.
    jak rozumiem przykładowo mob ma resista na fire, wtedy feoh odpala water stance, dzięki czemu zadaje mobowi dużo większy dmg ? dodatkowo, jako, że używa water stance ma możliwość spowolnienia moba.

    ok, a jak wygląda sprawa jak dodatkowo do wszystkiego dołączy się atrybuty ?
    przykładowo feoh ma w broni wind wbity na 300.

    teraz kilka możliwości:
    1) mob bez resistów jest bity z broni z windem + wind stance - jaki dmg ?
    2) mob bez resistów jest bity z broni z windem + earth stance - jaki dmg ?
    3) mob z resistem na wind bity z broni z windem + wind stance - jaki dmg ?
    4) mob z resistem na wind bity z borni z windem + earth stance - jaki dmg ?

    w skrócie chodzi o to, że jeżeli feoh wbije w broń jakiś atrybut to czy powinien zawsze dodatkowo używać takiego samego stance, czy też nie ma to żadnego znaczenia jakiego stance używa na dmg, a jedynie na dodatkowe efekty skilli jak spowolnienie czy odpychanie.
     
  2. Razzly

    Razzly Banned

    Регистрация:
    17.12.11
    Сообщения:
    2.463
    Симпатии:
    253
    właśnie o to chodzi że feoh może sobie wybrać swój główny żywioł. do broni można włożyć tylko jeden typ a więc będzie on wzmacniał obrażenia tylko z jednego żywiołu i nie będzie miał wpływu na pozostałe.

    jeśli chodzi o spowalnianie i odpychanie to uwazam że twórcy po prostu chcieli stworzyć pewne różnice między właśnie tymi żywiołami.

    do h5 wyglądało to tak. jeśli różnica elementu atakującego a elementem obrońcy jest większa niż 75 = dmg x0,75, jeśli o 150 = dmg 1,2.
     
  3. Eska

    Eska User

    Регистрация:
    24.11.11
    Сообщения:
    1.726
    Симпатии:
    11
    witam,

    zamykam i przenoszę do archiwum.
    stare, nieodwiedzane posty możesz znaleźć tutaj.

    pozdrawiam,
    eska
     
Статус темы:
Закрыта.