1. Этот сайт использует файлы cookie. Продолжая пользоваться данным сайтом, Вы соглашаетесь на использование нами Ваших файлов cookie. Узнать больше.
Скрыть объявление
Здравствуй, Гость.
Мы подготовили тему с комментариями и объяснениями к Правилам форума.
В ней описаны многие спорные моменты, список запрещенных сокращений и т.п.
Ознакомиться с данной темой можно перейдя по ссылке.

I can't download some missing files:(

Тема в разделе "Archive", создана пользователем eraxus, 19 апр 2012.

Статус темы:
Закрыта.
  1. eraxus

    eraxus User

    Регистрация:
    18.04.12
    Сообщения:
    12
    Симпатии:
    0
  2. zzZzz

    zzZzz User

    Регистрация:
    16.01.12
    Сообщения:
    747
    Симпатии:
    68
    in this momment i cant help u. try make a ticket in support.4game.com
    sorry but i'm working now.

    regards.

    ok... use ccleaner and clean up your registry. then, restart your pc and start the program that check your game.
     
    Последнее редактирование модератором: 19 апр 2012
  3. eraxus

    eraxus User

    Регистрация:
    18.04.12
    Сообщения:
    12
    Симпатии:
    0
    already done, but nothing:( can you upload the missing files, maybe it will work. i ask you to upload because the 'fix game' option doesn't download them.
     
  4. eraxus

    eraxus User

    Регистрация:
    18.04.12
    Сообщения:
    12
    Симпатии:
    0
  5. Kall

    Kall User

    Регистрация:
    24.11.11
    Сообщения:
    1.019
    Симпатии:
    0
    hi,
    this files are for frost, they download after loading frost.
    even if someone send it to you it don't help.

    somethink in your pc block frost, please check your av/firewall config

    best regards
     
  6. eraxus

    eraxus User

    Регистрация:
    18.04.12
    Сообщения:
    12
    Симпатии:
    0
    i don't have any antivirus and the windows firewall is of.:(
     
  7. Kall

    Kall User

    Регистрация:
    24.11.11
    Сообщения:
    1.019
    Симпатии:
    0
    you can see actual solutions and issues' statuses here.
    additional instructions could be found here.
    here you can download client-check application.
    if you can't find a solution for your issue you always can ask for moving the thread back into the main branch.

    best regards
     
Статус темы:
Закрыта.