1. Этот сайт использует файлы cookie. Продолжая пользоваться данным сайтом, Вы соглашаетесь на использование нами Ваших файлов cookie. Узнать больше.
Скрыть объявление
Здравствуй, Гость.
Мы подготовили тему с комментариями и объяснениями к Правилам форума.
В ней описаны многие спорные моменты, список запрещенных сокращений и т.п.
Ознакомиться с данной темой можно перейдя по ссылке.

Payment issues (no funds added)

Тема в разделе "Archive", создана пользователем Tasuki, 5 окт 2012.

Статус темы:
Закрыта.
  1. Tasuki

    Tasuki User

    Регистрация:
    02.12.11
    Сообщения:
    9
    Симпатии:
    0
    hello,
    i tried 3 times to add funds to my account but this payment seems to have issues.
    i'm using moneybooker to pay with a visa card. i already added several times funds using that method.
    here are the steps that are successful : moneybooker tells me that my payment is successful.
    however, i get an error when i go back to the website and says that my payment has not been verified yet.
    i hope you'll be able to help me....

    by the way, i also tried to use the "support service" but my "question" is not submitted...

    regards,

    tasuki
     
  2. DeepBlue

    DeepBlue Head Moderator (EU) Head moderator

    Регистрация:
    30.11.11
    Сообщения:
    13.764
    Симпатии:
    439
    hello,

    you will have to be patient and wait for your ticket to be picked up by support as only the billing team can deal with such issues. it can take up to 24 hours for a ticket to be picked up which is standard practise for companies. forum staff are unable to deal with billing issues.

    regards.
     
  3. Tasuki

    Tasuki User

    Регистрация:
    02.12.11
    Сообщения:
    9
    Симпатии:
    0
    i'll be patient, but the other thing is that i want to now if the 3 tries i "paid" is going to be cumulated...
    anyway, thx for your answer.
     
    Последнее редактирование модератором: 6 окт 2012
  4. DeepBlue

    DeepBlue Head Moderator (EU) Head moderator

    Регистрация:
    30.11.11
    Сообщения:
    13.764
    Симпатии:
    439
    the billing team will be able to answer that for you, we forum staff do not have access to such information im afraid.

    regards.
     
Статус темы:
Закрыта.