1. Этот сайт использует файлы cookie. Продолжая пользоваться данным сайтом, Вы соглашаетесь на использование нами Ваших файлов cookie. Узнать больше.
Скрыть объявление
Здравствуй, Гость.
Мы подготовили тему с комментариями и объяснениями к Правилам форума.
В ней описаны многие спорные моменты, список запрещенных сокращений и т.п.
Ознакомиться с данной темой можно перейдя по ссылке.

Suport

Тема в разделе "Archive", создана пользователем xpycbg, 23 окт 2012.

Статус темы:
Закрыта.
  1. xpycbg

    xpycbg User

    Регистрация:
    12.09.12
    Сообщения:
    406
    Симпатии:
    107
    what is the averege day waiting from someone from suport to actualy see your ticket? i got ticket 2 days no answer .. wondering how many ppl work to solve suport . its rly annoying
     
  2. Hax

    Hax User

    Регистрация:
    24.11.11
    Сообщения:
    3.046
    Симпатии:
    501
    24h for me
     
  3. Fenris

    Fenris User

    Регистрация:
    03.12.11
    Сообщения:
    607
    Симпатии:
    6
    maybe ur problem is hard to solve and they are workign on it
     
  4. Vexen

    Vexen User

    Регистрация:
    13.03.12
    Сообщения:
    169
    Симпатии:
    1
    always few hours for me so maybe it's what fenris said or they have many other petitions too.
     
  5. DeepBlue

    DeepBlue Head Moderator (EU) Head moderator

    Регистрация:
    30.11.11
    Сообщения:
    13.764
    Симпатии:
    439
    tickets are normally picked up within 24 hours of submission which is standard practise for all companies yet as i already mentioned in the technical section yesterday at the moment there are some delays as there is a larger number of tickets then normal due to the issues surrounding the new application and the vista errors so please be patient and the staff will get to your ticket.

    thread also moved to the appropriate section.

    regards.
     
Статус темы:
Закрыта.