1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Iss Enchanter

Discussion in 'Archive' started by Nirvi, Dec 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nirvi

    Nirvi User

    Joined:
    06.12.11
    Messages:
    164
    Likes Received:
    6
    moje pytanie jest takie. ilu z was wybiera ta profke? doszly mnie słuchy ze mnóstwo osob, bedzie gralo akurat tą klasą i nawet ciezko bedzie nią dostać pt ( mimo, że to buffer) planowałam grać swsem, ale nie wiem czy to nie będzie męczarnia. w sumie, ty bedzie grało dużo ludzi i dla kazdego cos sie znajdzie, ale sama nie wiem ;/ czy kogoś dosżły inne słuchy? :d
     
  2. rahh1000

    rahh1000 User

    Joined:
    28.11.11
    Messages:
    52
    Likes Received:
    0
  3. Nirvi

    Nirvi User

    Joined:
    06.12.11
    Messages:
    164
    Likes Received:
    6
    ueeeeee xd teraz juz sama nie wiem kim grac. ;/ wychodzi na to, ze musze grac summonerem =d.
     
  4. HuggyBear

    HuggyBear User

    Joined:
    24.11.11
    Messages:
    61
    Likes Received:
    0
    supportu nigdy za wiele ;>
     
  5. lempartus

    lempartus User

    Joined:
    07.12.11
    Messages:
    168
    Likes Received:
    205
    summoner jest malo doceniana klasą, dlatego zapotrzebowanie na jego usługi będzie małe.
    osobiście radzę graj tą postacią którą lubisz i postaraj się znależć w miarę szybko const party
     
  6. kslek

    kslek User

    Joined:
    30.11.11
    Messages:
    35
    Likes Received:
    0
    summoner imo jest jedyną postacią dla solo playerow na tej kronice... poszukaj consta lepiej i graj czym chcesz ; )
     
  7. Starfire

    Starfire User

    Joined:
    07.12.11
    Messages:
    5
    Likes Received:
    0
    biorac pod uwage, ze po 85 lvl jest tylko 8 klas to bedzie mnostwo przedstawicieli z kazdej klasy. z pozoru moze sie wydawac, ze bedzie faktycznie duzo enchanterow ale ogarniete cp bedzie gralo od poczatku z 1 bufferem i 2 healerami.
     
    Last edited by a moderator: Dec 7, 2011
  8. Outsider

    Outsider User

    Joined:
    07.12.11
    Messages:
    60
    Likes Received:
    0
    do czasu aż ludzie zrobią 85 lvl i się przebudzą (a to trochę potrwa) spokojnie będziesz miała pt, a potem no to cóż - możemy tylko spekulować.
     
  9. nuuub

    nuuub User

    Joined:
    07.12.11
    Messages:
    23
    Likes Received:
    0
    zawsze będzie party dla enchantera. ave.
     
  10. Nirvi

    Nirvi User

    Joined:
    06.12.11
    Messages:
    164
    Likes Received:
    6
    chce byc najlepszym enchanterem ale duyza konkurencja boli =d
     
  11. Toxic

    Toxic User

    Joined:
    24.11.11
    Messages:
    40
    Likes Received:
    0
    wielu ludzi do 85 będzie miało buff na boxie wiec może tez wielu będzie wolało poszukać kogoś żywego. do 85 raczej ciężko jechać na samym ol/wc/pp lub bd/sws bufie. po 85 może być mniej kolorowo bo wielu z tych wcześniej niezbędnych pójdzie w odstawkę.sama gram swsem ale pt mam wiec wisi mi ile czego będzie:)
     
    Last edited by a moderator: Dec 7, 2011
  12. Nirvi

    Nirvi User

    Joined:
    06.12.11
    Messages:
    164
    Likes Received:
    6
    teraz mam fazę na łucznika :)
     
  13. Outsider

    Outsider User

    Joined:
    07.12.11
    Messages:
    60
    Likes Received:
    0
    prawda jest taka, że najważniejszą rzeczą, którą trzeba mieć to klan. jeżeli masz klan nie trzeba się martwić o pt i pomoc ;)
     
  14. xRelapse

    xRelapse User

    Joined:
    04.12.11
    Messages:
    198
    Likes Received:
    0
    jutro wstaniesz, będzie cię boleć głowa i stwierdzisz jednak, że healer? :<
     
  15. Bzyk.

    Bzyk. User

    Joined:
    06.12.11
    Messages:
    118
    Likes Received:
    0
    titan ftw!
     
  16. Nirvi

    Nirvi User

    Joined:
    06.12.11
    Messages:
    164
    Likes Received:
    6
    myslalam, o healerze, ale znowu koksac eeka do 85 ;<.....chce cos nowego =d.
     
  17. Bzyk.

    Bzyk. User

    Joined:
    06.12.11
    Messages:
    118
    Likes Received:
    0
    jak nie ee to może bish? :d
     
  18. Nirvi

    Nirvi User

    Joined:
    06.12.11
    Messages:
    164
    Likes Received:
    6
    tylko elfki...:p
     
  19. Bzyk.

    Bzyk. User

    Joined:
    06.12.11
    Messages:
    118
    Likes Received:
    0
    a mogą być dark elfki czy też nie? ^^
     
  20. Nirvi

    Nirvi User

    Joined:
    06.12.11
    Messages:
    164
    Likes Received:
    6
    na poczatku chcialam grac dark elfem facetem ale koledzy by sie zezłoscili...nie lubie dark elfek ;d
     
Thread Status:
Not open for further replies.