1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Kronika Glory Days

Discussion in 'Archive' started by Razzly, Nov 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Razzly

    Razzly Banned

    Joined:
    17.12.11
    Messages:
    2,463
    Likes Received:
    253
    witam,
    na serwerze innova pojawiła się nowa kronika glory days. w kolejnych postach będzie przetłumaczona zawartość tej kroniki

    klasy i umiejętności
    przedmioty
    klany
    nowe obszary i raid boss'y
    kampanie i zadania
    olimpiada i ceremonia chaosu (ceremony of chaos)
    system oraz interfejs
    inne zmiany

    ps: jeśli jest gdzieś błędne tłumaczenie to prosze napisać na pw!
     
    Last edited by a moderator: Dec 2, 2012
  2. Razzly

    Razzly Banned

    Joined:
    17.12.11
    Messages:
    2,463
    Likes Received:
    253
    klasy

    nowe umiejętności


    rycerz sigel i uzdrowiciel aeore są bardziej efektywni przeciwko potworom. zaklinacz iss otrzymuje nową umiejętność


    klasaumiejętnośćopis
    sigel knighttrue vanguardzwięszka obrażenia przeciwko potworom o 50%, zwiększa również zużycie many umiejętności fizycznych o 30%.
    aeore healersuperior inquisitionzwiększa obrażenia przeciwko potworom o 50%, zwiększa zużycie many umiejętności magicznych 30%.
    sigel knightsuperior sword/blunt weapon masteryprzy korzystaniu z miecza/maczugi, siła ataku, moc magiczna oraz szybkość ataku jest zwiększona. jest szansa że uderzenie krytyczne oraz szansa na atak krytyczny umiejętności fizycznych zostanie zwiększone.


    zmiany w umiejętnościach

    1. pewne umiejętności zostały zmienione dla klas: rycerz sigel oraz uzdrowiciela aeore.

    klasaumiejętnośćzmiana
    sigel knightshield chargeczęstotliwość użycia umiejętności - co każde 5 sekund (było 6 sekund).
     last judgment


    częstotliwość użycia umiejętności - co każde 5 sekund (było 6 sekund).
     justice punishment


    częstotliwość użycia umiejętności - co każde 5 sekund (było 7 sekund).
     gust blade


    częstotliwość użycia umiejętności - co każde 10 sekund (było 7 sekund).
    aeore healermark of lumizasięg umiejętności zwiększony z 600 do 900.
     dark veilumiejętność nie zmniejsza agresji.
    czas rzucania umiejętności jest zmniejszony.
    zasięg umiejętności zwiększony z 600 do 900.
    czas ponownego użycia umiejętności zmniejszony z 4 sekund do 2 sekund.
     dark circle


    czas rzucania umiejętności jest zmniejszony.

    zasięg umiejętności zwiększony z 600 do 900.
    czas ponownego użycia umiejętności jest zmniejszony z 15 sekund do 6,7 sekundy.
     dark rainczas ponownego użycia umiejętności jest zmniejszony z 7 sekund do 6,7 sekundy
     dark forceszybkość rzucania umiejętności jest.
    zasięg umiejętności jest zmniejszony z 600 do 400.
    czas ponownego użycia umiejętności został zwiększony z 4 sekund do 10 sekund.


    2. umiejętności zaklinacza iss'a zostały zamienione w następujący sposób:


    skillskill changes
    warrior's harmonyprzez 30 minut zwiększa p.atk o 35%, p. critical damage o 35%, p. critical rate o 100%, atk. spd. o 8%, m.atk. o 16%, cst. speed o 8% i speed o 8.
    wizard's harmonyprzez 30 minut zwiększa m.atk. o 40%, m. critical rate o 100%, casting spd. o 8%, p.atk o 8%, atk. spd. o 8%, speed o 8, m.def o 14% i mp recovery bonus o 20%. również zmniejsza zużycie many o 15% umiejętności magicznych a fizycznych o 5%, zmniejsza czas potrzebny na ponowne użycie umiejętności o 20%.


    3. umiejętność 'pride of kamael' może być użyty tylko na właściciela tej umiejętności. umiejętność trwa 5minut.

    4. casting speed zostaje zmniejszony kiedy klasa podana poniżej korzysta z kuszy:


    • feoh wizard
    • wynn summoner
    • aeore healer


    5. postacie atakują teraz automatycznie po użyciu tych umiejętności:

    klasaumiejętność
    tyrr warriorhurricane blaster
    jump attack
    infinity strike
    hurricane storm
    othell rogueuppercut
    kick
    yul archerlure shot
    recoil shot
    multiple arrow
    heavy arrow rain
    slow shot


    6. feoh wizard: podczas korzystania z umiejętności double casting , umiejętności poniżej zostały ustawione tak aby korzystały z żywiołu (element) zawartego z broni:


    • elemental spike
    • elemental crash
    • elemental destruction
    • elemental blast


    poprawki



    • umiejętność poison zone - została zwiększona szansa wejścia.
    • umiejętność unbind usuwa teraz efekt umiejętności death breath.
    • został poprawiony opis umiejętności the lute melody skill description has been changed to include a clear explanation of enhanced effects.
    • została poprawiona informacja w umiejętności time bomb - podana została wartość zmniejszania szybkości biegania.
    • problem z umiejetnośćia chain galaxy został poprawiony (wyświetlało zmniejszenie regeneracji hp).
    • od teraz w umiejętności spirit of nabiarov pokazuje poprawny czas działania.
    • został również poprawiony problem gdzie p.critical rate się nie zwiększał podczas kiedy postać otrzymała efekt 'weapon maintenance' dla broni typu maczuga (mace).
    • został poprawiony błąd w umiejętności contagion gdzie umiejętności pozostawała w trybie nieaktywnym na pasku umiejętności (szara) nawet wtedy gdy wymagania były spełnione.
    • został poprawiony problem gdzie reputacja i/lub ilość pk nie zostawała zwiększana po użyciu pewnych umiejętności.
    • problem gdzie umiejętność increase range i/lub sharpshooting nie oddziaływały na bronie r lub lepsze został poprawiony.
    • został poprawiony błąd z nieprawidłowym wyświetlaniem się paska użycia umiejętności po zalogowaniu się.
    • problem z talizmanem : talisman (r-grade) - remove debuff gdzie zabierał nieprawidłowy slot na pasku buffów został poprawiony.



    subklasy


    zmiany

    1. ceryfikaty z dual klasy pozwala tobie dostosować postać do twoich potrzeb. certyfikaty otrzymujesz kiedy twoja dual klasa ma poziom: 85, 90, 95 oraz 99. certyfikaty wymieniasz na umiejętności u npc trandom. u niego również możesz je zresetować.

    każda umiejętność poniżej kosztuje 1 certyfikat:

    umiejętnośćpoziomefekt
    dual – p. atk. / m. atk. increase1p. atk. +3%, m. atk. +4%
     2p. atk. +6%, m. atk. +9%
     3p. atk. +9%, m. atk. +13%
     4p. atk. +12%, m. atk. +18%
    dual – p. def. / m. def.1p. def. +3%, m. def. +3%
     2p. def. +6%, m. def. +6%
     3p. def. +9%, m. def. +9%
     4p. def. +12%, m. def. +12%
    dual – atk. spd. / casting spd. increase1atk. spd. +3%, casting spd. +3%
     2atk. spd. +6%, casting spd. +6%
     3atk. spd. +9%, casting spd. +9%
     4atk. spd. +12%, casting spd. +12%
    dual - max hp increase1max hp +6%
     2max hp +12%
     3max hp +18%
     4max hp +24%
    dual - max mp increase1max mp +6%
     2max mp +12%
     3max mp +18%
     4max mp +24%
    dual - max cp increase1max cp +6%
     2max cp +12%
     3max cp +18%
     4max cp +24%

    2. umiejętności poniżej mogą mieć tylko 1 poziom:


    umiejętnośćefektkoszt
    w certyfikatach
    dual - hp drain
    passive
    szansa że podczas ataku postać odzyska pewną ilość hp (5% z zadanych obrażeń) podczas ataku.2
    dual - mp drain
    passive
    szansa na regeneracje mp podczas ataku.2
    dual – physical attack specialty
    passive
    zwiększa p.atk o 9%, ale zmniejsza p. def. i m. def. o 9%.2
    dual – magic attack specialty
    passive
    zwiększa m. atk. o 13% ale zmniejsza p. def. i m. def. o 9%.2
    dual – physical attribute increase
    passive
    zwiększa szanse wejści fizycznych ataków o 20 oraz zwiększa odporność na nie o 20.2
    dual – mental attribute increase
    passive
    zwiększa szanse na wejście ataków typu 'mental' o 20 oraz odporność na nie o 20.2
    dual – berserker's rage
    passive
    szansa na zwiększenie p.atk o 27% podczas atakowania.3
    dual – master's rage
    passive
    szansa na zwiększenie siły umiejętności fizycznych o 27% podczas korzystania z nich.3
    dual – light of protection
    passive
    szansa na zwiększenie p.def oraz m.def kiedy postać jest atakowana.3
    dual – light of blessing
    passive
    szansa na zregenerowanie hp kiedy otrzymasz obrażenia większe niż 1000.has a chance of restoring hp when over 1,000 damage is received.3
    dual – giant's chains
    active
    blokuje umiejętności fizyczne na 5 sekund. może być użyte tylko na graczach. szansa wejścia 100%. użycie umiejętności co 10minut.4
    dual – giant's silence
    active
    blokuje umiejętności magiczne na 5 sekund. może być użyte tylko na graczach. szansa wejścia 100%. użycie umiejętności co 10 minut.4
    dual – giant's yoke
    active
    znbuehsza szybkość biegania celu oraz wrogów wokół celu o 90%. może być użyte tylko na graczach. szansa wejścia 100%. użycie umiejętności co 10minut.4
    dual – giant's shield
    active
    zwiększa odporność na odbite obrażenia (reflect damage) o 100% przez 30 sekund. ponowne użycie umiejętności co 10 minut.4


    3. jeśli klasa główna oraz dual są poziomu 85 lub wyżej, możesz się nauczyć nowej umiejętności jaką jest umiejętność "dual maximum hp". umiejętnośc ta się zwieksza w zależności od poziomu twojej dual klasy.

    uwaga: jeśli twoja dual klasa ma poziom 99 a klasa główna tylko 85, umijętność będzie tylko na poziomie pierwszym.

    wartości są podane poniżej:


    wymagany poziom klasy głównej oraz dualpoziomefekt
    851maks hp zwiększone o 463
    902maks hp zwiększone o972
    953maks hp zwiększone o 1,458
    994max hp zwiększone o 1,926














    4. jest możliwość zmiany klasy dla twojej dual klasy. w tym celu musisz udać się na talking island do npc raina. dual klasa musi być aktywna a w plecaku musisz posiadać płaszcz. podczas zmiany klasy poziom jest zmniejszany do 85, stare umiejętności kasowane a otrzymujesz umiejętności odpowiednie dla twojej nowej klasy.



    poprawki



    • poprawiony błąd który czasami powodował kasowanie umiejętności otrzymanej z certyfikatu.
    • został poprawiony problem gdzie czasami nie zostawały usuwane wszystkie stare umiejętności po zmianie dual klasy u npc raina.
    • został poprawiony problem gdzie efekt dual class certificate manager's skill dual - berserker's rage nie był dodany do umiejętności magicznych.
     
    Last edited by a moderator: May 29, 2015
  3. Razzly

    Razzly Banned

    Joined:
    17.12.11
    Messages:
    2,463
    Likes Received:
    253
    przedmioty

    zmiana


    1. zmiany w statystykach przedmiotów r-grade i wyżej:

    p.def dla górnej części oraż dolnej dla wszystkich zbrój r grade lub wyżej zostało zwiększone:




    zbrojatypgórna częśćdolna część
    immortallight armor243152
     robe167104
    twilightlight armor268168
     robe184115
    seraphlight armor296185
     robe204127
    eternallight armor308192
     robe212132

    dodano p. evasion oraz m.evasion do górnej oraz dolnej części zbroi:



    zbrojaefekt
    upper body armorp./m. evasion +5
    lower body armorp./m. evasion +3


    dodano m. def. dla szat (robe) górnej/dolnej części:


    zbrojagórna częśćdolna część
    immortal3624
    twilight4127
    seraph4731
    eternal4933


    dodano regeneracje mp przy ulepszeniu zbroi do +6 lub wyżej dla zbrój r grade i wyżej.


    2. szansa na krytyk dla broni r grade lub wyżej:

    typp.critical
    one-handed blunt weaponz 4 na 6
    two-handed blunt weaponz 4 na 6
    dual blunt weaponz 4 na 6
    fist weaponz 4 na 6
    crossbowz 10 na 12


    3. zmieniono p. atk. i inne statystyki dla kusz typu r-grade lub wyżej:


    • atk. spd. oraz zasięg ataku zostało zwiększone;
    • celność i ponowny czas ataku został zmniejszony


    przedmiotp.atk.
    requiem shooter748
    apocalypse shooter866
    specter shooter1005
    amaranthine shooter1067
    dark/bloody amaranthine shooter1237


    4. ochrona tarcza przeciwko atakom z łuku / atakom krytycznym została zmniejszona.

    5. uproszczony proces budowania przedmiotów no grade ~ s80 grade - potrzeba mniej materiałow do ich stworzenia

    6. dodano nowe przedmioty na liscie sprzedaży u npc :


    • dodano no grade ~ s80 grade recepty oraz główne materiały
    • dodano dual weapon crafting stamp do sklepu typu grocery


    7. do czapeczek można dodawać specjalne statystyki. teraz już nie potrzeba odpowiedniego materiału (pendant) aby dostać pożądany efekt. jest tylko jeden i można otrzymać poniższe statystyki:


    hair accessory (12 pcs.)hair accessory options (14 options)
    rabbit ears, raccoon ears, cat ears, romantic chapeau, angel circlet, demon circlet, pirate's eye patch, outlaw's eyepatch, eye patch, party hat, refined angel ring, refined devil horns.str, dex, con, men, int, wit, critical rate, critical damage, p. def., m. def., evasion, p. atk., m. atk., accuracy

    *materiał wymagany do czapeczek który został zdobyty przed dodaniem tej kroniki, można wymienić u npc w aden :
    aden reconstruction society member eeny.


    8. zmiany w statystykach oraz opcjach dla broni dark/bloody amaranthine:


    bronp.atk.m.atk.pve bonus
    (bloody amaranthine weapons)
    pvp bonus
    (dark amaranthine weapons)
    efekt
    sword
    (physical)
    698303pve damage + 15%pvp damage + 15%max hp/cp/mp + 10%
    sword
    (magic)
    558405pve damage + 15%pvp damage + 15%max hp/cp/mp + 10%
    two-handed sword849303pve damage + 15%pvp damage + 15%max hp/cp/mp + 10%
    blunt
    (physical)
    698303pve damage + 15%pvp damage + 15%max hp/cp/mp + 10%
    blunt
    (magic)
    558405pve damage + 15%pvp damage + 15%max hp/cp/mp + 10%
    two-handed blunt
    (magic)
    679445pve damage + 15%pvp damage + 15%max hp/cp/mp + 10%
    dagger610303pve damage + 15%pvp damage + 15%max hp/cp/mp + 10%
    fist849303pve damage + 15%pvp damage + 15%max hp/cp/mp + 10%
    polearm698303pve damage + 15%pvp damage + 15%max hp/cp/mp + 10%
    dual sword849303pve damage + 15%pvp damage + 15%max hp/cp/mp + 10%
    dual blunt849303pve damage + 15%pvp damage + 15%max hp/cp/mp + 10%
    dual dagger698303pve damage + 15%pvp damage + 15%max hp/cp/mp + 10%
    bow1374303pve damage + 15%pvp damage + 15%max hp/cp/mp + 10%
    crossbow1237303pve damage + 15%pvp damage + 15%max hp/cp/mp + 10%


    9. opis efektów otrzymanych z augmentacji został uproszczony i bardziej precyzyjny.

    10. poprawki dla przedmiotów poniżej - nie są one zużwane kiedy nie ma możliwości odzyskania hp lub mp:


    • quick healing potion
    • superior quick healing potion
    • draco's mana potion (event)



    inne zmiany:



    • stare materiały (w zasadzie bezużyteczne) mogą być wymienione u npc na inne. nazwa npc to: aden reconstruction society member eeny na talking island village lub moe w giran.
    • umiejętność z przedmiotów: blessed valakas's necklace, blessed antharas's earring, i earth wyrm heart ring może zostać użyte co 2 godziny.
    • zmnienione zostały opisy talizmanów. teraz poinny trafnie opisywać efekt talizmanów. talizmany dla wojowników tyrr'a mają również poprawiony opis.
    • przebudzeni kamael'owie mogą zakładać tarcze a-grade i gorsze.
    • pierścień tauti posiada dodatkowe informacje o odpornościach na żywioły.
    • nie można użyc enhancement backup stone podczas ulepszania przedmioty +3 lub wyżej dla podanych niżej zwoi:
      • scroll: enchant weapon of destruction (d- through r-grade)
      • scroll: enchant armor of destruction (d- through r-grade)
      • scroll: enchant giant's weapon (r-grade)
      • scroll: enchant giant's armor (r-grade)



    poprawki



    • teraz strój ślubny można sprzedawać w domu aukcyjnym bez problemu.
    • poprawiony problem z animacja dla ciemnego elfa kobiety która ma założoną kusze.
    • problem z nadgarstkiem (?) który był wyświetlany błednie kiedy został założony talizman został poprawiony.
    • opis dla przedmiotu amaranthine thrower wraz z opcją damage up+focus dodane przez soul crystal pokazuje teraz prawidłową wartość p.atk.
    • dla rzadkich zbrój dynasty oraz kolczyka black ore, odporność na żywioł typu dark jest teraz poprawnie wyświetlany i poprawnie dodany do statystyk postaci.
    • problem kiedy efekt hold resistance nie został dodawany podczas użycia umiejętności z naszyjnika : blessed valakas's necklace został poprawiony.
    • teraz poprawnie będzie pokazywało ilość skrzyń: aden hero's treasure boxes
    • teraz przenosi do prawidłowej wioski kiedy użyjesz zwoju: blessed scroll of escape: gludio.
    • wyświela prawidłową szanse na atak krytyczny dla zbroi dynasty platinum plate - weapon master.
    • poprawiony błąd graficzny kiedy kobieta mroczny elf zakładała zbroje: eternal breastplate podczas używania najniższej jakości grafiki.
    • sword of ipos – earth and great axe – thunder sa dodawane w poprawnych kategoriach w domu aukcyjnym.
    • poprawiony problem z infinity stormer, heroic power stormer, or heroic power sealed stormer które atakowały tylko pojedynczy cel.
    • poprawiony problem z ruchem postaci po użyciu zwoju: scroll: cancel sleep został poprawiony.
    • problem z nadaniem specjalnemu atrybutowy dla broni blessed amaranthine dual blun weapon (damage up) kiedy to zostawał przynawany inny atrybut niż powinien być dodany.
    • teraz nadaje poprawną ilość miejsca na talizmany oraz poprawny obrazek przy użyciu tauti's bracelet lub enhanced tauti's bracelet.
    • została zmieniona wymagana ilość fragmentów potrzebnych do stworzenia broni tauti. teraz wymagane jest ich 10.
    • dla podanych niżej przedmiotów została poprawiona szansa otrzymania przedmiotu zwykłego lub typu bound:
      • unidentified dark crystal gloves
      • unidentified dark crystal boots
      • unidentified tallum gloves
      • unidentified tallum boots
    • problem z efektem big head (duża głowa) podczas gdy postać ma założony przedmiot: warrior's helmet został poprawiony.
    • talismans z efektem damage reflect w nazwe: od teraz nazwa to damage reflect zamiast damage shield.
    • draco's mana potion (event): wyświetla poprawną ilość odnawianej many.
    • problem kiedy zamiast high-grade r-grade weapon oraz armor enchantment stones zostały dawane normalne zwoje po użyciu shiny draco's gift lub hero's treasure chest has been fixed. high-grade lucky enchant stone: enchant weapon/armor (r-grade), otrzymane z shiny draco's gift i hero's treasure chest, have been substituted for the following:
      • high-grade lucky enchant stone: enchant weapon (r-grade) → lucky enchant stone: enchant weapon (r-grade)
      • high-grade lucky enchant stone: enchant armor (r-grade) → lucky enchant stone: enchant armor (r-grade)
    • problem z scroll of escape – isle of souls: dystopia kiedy przedmiot nie był zużywany został poprawiony.
    • teraz nie zostana zużyte 2 eliksiry event – vitality recovering potion 20 minutes ipodczas jego jednorazowego użycia.
    • koszulki rising shirt oraz blaze shirt można niszczyć.
    • opis został poprawiony dla naszyjnika lilith's soul necklace. w opisie był bład - pisało że jest to pierścien (a to naszyjnik).
     
    Last edited by a moderator: May 29, 2015
  4. Razzly

    Razzly Banned

    Joined:
    17.12.11
    Messages:
    2,463
    Likes Received:
    253
    *treść która jest na czerwono oznacza iż sam do końca nie wiem czego się tyczy i dopóki sam nie sprawdze nie bedzie przetłumaczone.

    klany


    zmiany



    1. zostało zmieniona metoda wydawania wojny:
      • przedtem: wojna klanowa zaczynała się kiedy oba klany zadeklarowaly miedzy soba wojne lub rozpoczynala sie automatycznie po 3 dniach.
      • after: klany nie sa zmuszone do wojny klanowej ale agresywne podejscie oznacza akceptacje: jesli oba klany zdecyduja sie na wojne lub jesli zginie 5 osób z danego klanu.
    2. zmieniony został warunek ukończenia wojny klanowej: jeśli nie było odpowiedzi na zadeklarowaną wojne przez 7 dni lub jesli deklaracja została wycofana.
    3. teraz w zakładce 'clan wars' jest wyświetlana dokładna informacja na temat zebranych punktów oraz czas do zakończenia wojny.
    4. w przypadku śmierci klanowicza wyświetlana jest informacja o nicku postaci oraz klanu na ekranie.
    5. kiedy została zadeklarowana wojna to:
      • śmierć poprzez odbite obrażenia (reflect damage) nie zalicza się do tych 5 punktów które są wymagane aby wojna się rozpoczęła.
      • śmierć poprzez pk jest zaliczana do 5 punktów które są wymagane aby wojna się rozpoczęła.



    poprawki



    • wraz z zmianami z działaniami wojennymi, wszystkie wojny zostały zresetowane.
    • jeśli deklaracja została anulowana, klan traci 5,000 punktów.
    • w przypadku naciśnięcia przycisku [dismiss], zakładka member info jest zamykana.
    • problem kiedy umiejętność clan flag nie była dostępna na subklasie został poprawiony.
    • rezultat bitew pvp pomiedzy klanowiczami podczas pokoju nie jest transferowany dla zwyciezcy.




    clan halls


    zmiany


    1. dodane nowe obszary na które można się teleportować dla wszystkich typów clan halli.

    2. nowy płaszcz został dodany do gry. może być kupiony w clan hall'u lub od npc clan request manager. może być użyty tylko przez klanowiczy klanu który posiada clan hall.


    • kiedy klan zapisze obrazek , zostanie on automatycznie dodany na płaszcze klanowiczy. (znaczek mus być wielkości 256x256 24 bitowe lub 32 bitowe - rozszerzenie pliku to tga lub bmp).
    • płaszcze są bez znaku jeśli nie ma zapisanego żadnego obrazka.


    3. przedmioty poniżej można kupić tylko u npc obsługującego clan hall :

    wytwarzanie tych przedmiotów jest możliwe tylko i wyłącznie jeśli ta funkcja jest włączona na poziomie 3.

    przedmiotyopis
    teleport scroll: fog of blood regionteleport na obszar bloody swampland
    teleport scroll: isle of souls harborteleport na obszar isle of souls harbor
    teleport scroll: ruins of ye sagirateleport na początek obszaru hadel na ruins of ye sagira
    teleport scroll: guillotine fortressteleport na guillotine fortress
    teleport scroll: parnassusteleport na parnassus
    teleport scroll: seal of shilenteleport na seed (seal?) of shilen

    4. dodane następujące buffy zaklinacza issa do npc :


    • horn melody
    • drum melody
    • pipe organ melody
    • guitar melody
    • harp melody
    • lute melody
    • knight's harmony
    • warrior's harmony
    • wizard's harmony
    • horn melody
    • drum melody
    • pipe organ melody
    • guitar melody
    • harp melody
    • lute melody


    5. clan halle w dion są teraz statusu b-grade (były c-grade). zmienione zostały kryteria, depozyt oraz funkcje clan halli aby pasowały do nowego statusu.

    6. zwiększona regeneracja hp/mp dla każdego clan hall'u.

    7. zwiększone zostały opłaty.

    8. zwiększone zostały opłaty eksploatacyjne (
    maintenance fees).


    oblężenia


    zmiany


    • klany które nie posiadaja zamku mogą zapisać się na losowy zamek.
    • jesli klan który został zapisany na wszystkie zamki a zdobędzie jeden z nich, może wtedy uczestniczyć tylko na oblężeniu tego jednego zamku.
    • klan który posiada zamek nie może uczestniczyć w innych oblężeniach.
    • dodany płaszcz który może być użyty przez klan posiadajacy zamek.
    • gracze zarejestrowani jako wrogowie na polu bitwy nie są wrogami poza tymi miejscami.
    • w przypadku gdy nie jest się obecnym na polu walki kiedy oblężenia się rozpoczyna, znaczek oblegającego lub broniącego nie jest wyświetlany.
    • na każdym zamku są różne relacje pomiedzy klanami a właścicielami zamku (strona atakująca lub broniąca).
    • można stworzyć tymczasowe sojusze na każdy zamek z klanami które zarejestrowały się na jego oblężenie. na przykład: jeśli wiele klanów rejestruje się na siege zamku a i b, klany te mogą zawrzeć tymczasowe sojusze.


    poprawki




    oblężenia fortów


    • zwiekszona regeneracja hp/mp oraz zwiększona ilość odzyskanego doświadczenia po śmierci.
    • zostały zwiększona koszta.
    • fixed the problem due to which the resurrection xp recovery rate was listed incorrectly in the menu of the dialog windows when talking to the foreman who appears at each fortress.



    podbijane clan halle

    1. clan halle na krórych zostały zmienione zasady podbijania:


    • fortress of resistance
    • fortress of the dead
    • devastated castle


    2. główne zmiany:


    • walka o clan hall jest teraz zamieniona na instancje.
    • z powodu punktu powyzej niektore obszary nie są juz obszarami typu 'pole bitwy' (battlezone).



    fortress of resistance


    wstęp w piątki od godziny 21:00 do godziny 22:00 (czasu serwera)
    maksymalnie 14 graczy może wejść.
    zmiany:


    1. instancja jest dostępna po rozmowie z npc brakel którego można znaleźć w nastepujacy sposób:
      • używając umiejętności summon brakel która jest dostępna dla lidera klanu.
      • znaleźć posłańca który krąży wokół clan hall'a.
    2. klan który ubije najszybciej bloody lord nurka zdobywa clan hall.
    3. klan który wygrał musi potwierdzić czy akceptuje posiadanie tego clan hall'u.
    4. czas na ukończenie instancji to 60 minut.



    fortress of the dead

    wstęp w piątki od godziny 21:00 do godziny 22:00 (czasu serwera)
    maksymalnie 14 graczy może wejść.

    zmiany:

    1. instancja jest dostępna w nastepujące sposoby:
      • używając umiejętności summon jacquard która jest dostępna dla lidera klanu.
      • znaleźć posłańca który krąży wokół clan hall'u.
    2. klan który zabije jako pierwszy giselle von hellmann, alfred von hellmann i lidia von hellmann zdobywa clan hall.
    3. klan musi potwierdzić że wchodzi w posiadanie tego clan hallu u npc jacquard the chooser.
    4. czas na zdobycie clan halla to 60minut.


    devastated castle

    wstęp w piątki od godziny 21:00 do godziny 22:00 (czasu serwera)
    maksymalnie 14 graczy może wejść.

    zmiany:



    1. instancja jest dostepna na nastepujące sposoby:
      • korzystając z umiejętności summon loken która jest dostępna u lidera klanu.
      • znajdując posłańca który npc near the clan hall.
    2. klan który zdobędzie 3 bazy oraz zabije gustav'a zdobywa clan hall.
      • zwój scroll: stronghold siege który jest potrzebny wypada z mobów.
      • transportation stronghold: this stronghold moves from one side of the castle to the castle walls on the opposite site. when it reaches the walls, the stronghold reverts to unoccupied status even if there is time left from using a stronghold scroll.
      • in order to keep this stronghold from reaching the walls clan members must use certain skills to impede its movement.
      • attack stronghold: this stronghold must be continuously attacked in order to stay occupied. whenever it’s quickly-regenerating hp reaches 100% it reverts to unoccupied status.
      • demolished throne stronghold: this stronghold can only be occupied for 3 minutes maximum.
    3. clans participating in the battle can check the siege status via screen messages.
      the screen message shows the clans which first occupy each base, the clan that kills gustav first, and clans new to the siege. the participating clan names are not displayed.
    4. clans who earn the right to obtain the hall can choose whether or not to accept it throughchooser loken.
      if the clan currently residing in the hall defeats gustav first or the winning clan decides not to inhabit the clan hall, the clan hall will be occupied by npc’s for two weeks.
    5. czas jest ograniczony do 60minut aby zdobyć ten clan hall




    clan requests


    in order to combat darkness, the king of aden amadeo cadmus is raising money to fund the military and mercenary groups and requested the help of the dwarf elder council to achieve this end. following the dwarf elder council’s instructions, smaller and bigger clans gather to create a powerful organization, the iron gate guild.



    1. there are three kinds of requests available from the dwarf guild. the clan leader can register, change, and abandon requests through the clan request manager at each village.

      • you cannot apply for requests if you are not affiliated with a clan.
      • if there are unfinished steps for a request in progress, the clan cannot apply for another request at the same time.
      • if the request is changed through the clan request manager, all clan request points accumulated during the current request are reset.
    2. members of a clan who register for a request can accumulate personal request points by hunting.
      there is a maximum limit of 100 personal request points. points in excess of this amount are not accumulated.
    3. personal request points that can be gained from hunting are accumulated at a rate equal to the xp penalty according to level.
    4. personal request points are not accumulated when there is a difference in level between the player and the hunted monsters of 11 or more. a penalty is applied to the personal request point accumulation rate when the hunted monsters are 3~10 levels below the player.
    5. personal request points can be gained from regular hunting monsters of the lineage 2 world. personal request points cannot be acquired from field or instance dungeon raid boss monsters.
    6. the personal request point accumulation rate differs when hunting alone, in a party, or in a command channel.
    7. personal request points are calculated continuously and cannot be gained once the clan request point total reaches the maximum.

      • clan request points are applied at different rates according to the clan’s level.
      • clan request points can be accumulated individually after the clan request points are reset.
    8. once the clan reputation points reach the maximum, the request becomes available and can be received via the clan request manager.
      when the maximum is reached, a screen message and notification window appear notifying the clan members that the goal has been reached and the request can be received.
    9. items for fulfilling the request can be obtained by using the [receive request] button.

      • request items can be received for 7 or 14 players.
      • request items have a 24-hour time limit and can be used by members of a clan that has registered for a request.
      • request items cannot be used in instance dungeons or in areas where summoning is restricted.
      • only clan members are authorized to receive requests. academy apprentices may not receive requests but are allowed to participate.
    10. if the request items are used, a request coordinator npc appears that allows the request to be started.

      1. the request manager's [summon clan member] button can summon clan members to help complete the request.
        • a summoning message appears for all clan members in a pop-up window. clan members are summoned in the order they click the [ok] button.
        • the pop-up message does not appear for clan members in instance dungeons or areas where summoning is restricted.
        • if clan members accept the summons, they are transported to an instance dungeon to carry out the request. upon completion, they return to the original spot.
      2. the request npc disappears and the request begins when the request manager’s [start request] button is selected.
    11. when the request is carried out, the reward differs according to level.
    12. the guild request badges acquired through requests can be exchanged for various items through the request manager or applied towards clan level development via the grand master at each village.
    13. changed the [end war] button in the clan window to [request info].
    14. the clan request – 7 members / 14 members item tooltip now has notes of caution added regarding what happens after the clan request manager npc has been summoned.
     
    Last edited by a moderator: May 29, 2015
  5. Razzly

    Razzly Banned

    Joined:
    17.12.11
    Messages:
    2,463
    Likes Received:
    253
    zrekonstruowane strefy polowań

    1. wyspa dusz: jaskinia nornil (isle of souls - nornil's cave)

    został zainicjowany program komputerowy matki nornil aby wyrzucić wszystkich intruzów. żywe bronie - spicula kamael - pracują nad tym bez końca.


    wymagany
    poziom
    typopis
      
    • jaskinia nornil jest odpowiednia dla postaci od 93 do 96 poziomu. polować można tam w małej drużynie.
      
    • pojawiły się nowe potwory które zastąpiły stare.
    lvl. 93-96small party
    • przed wejściem do jaskini nornil jest urządzenie teleportujące do jego wnętrza.
      
    • alarm oraz urządzenia klonujące spicule znajdują się w różnych punktach jaskini. w przypadku ich zaatakowania bądź jeśli wykryją intruza, dodatkowe potwory zostaną przywołane.
      
    • jeśli posiadasz pełny skład możesz rozpocząć walke przeciwko rdzeniowi bozz (the bozz core). znajduje się to w środku jaskini i jest odpowiednie dla postaci 93 wzwyż.

    2. wyspa dusz - ogród nornil (isle of souls: nornil's garden)


    boss spicula zero jest głównodowodzącym i kontroluje spicule. on również jest żyjącą bronią na usługach matki nornil.



    proponowany
    poziom
    typehunting zone features
    93 wzwyżinstancja
    dzienna

    pełny skład

    • instancja tylko dla pełnego składu drużyny (7 osób)
    • główny boss pojawia się w ostatniej sali. drużyna musi się tam dostać. reset instancji jest o 6:30 każdego dnia.


    3. wyspa dusz: obszary (isle of souls: fields)



    gildia goldemów spod czarnego kowadła oraz wojownicy krasnoludcy są zajęci walka z spiculami matki nornil oraz z szczątkami golemów doktora chaosu.



    proponowany
    poziom
    typopis
    poziom 92-96solo/mała
    drużyna

    • wyspa dusz jest odpowiednia dla polowań solo i dla małych drużyn z przedziału 92 do 96.
    • pojawiły się nowe potwory zastępujące stare.
    • gildia golemów spod czarnego kowadła oraz krasnoludcy żołnieże są zajęci w zwalczaniu spicula w różnych miejscach. jeśli zabijesz spicule, które walczy z golemem zamieni się on w twojego sojusznika na jakiś czas. pomoże ci w zwalczaniu przeciwników.
    • czasami pojawi się golem samodestrukcyjny self-destruct golem). kiedy to nastąpi, sprzymierzone golemy stają się wrogami. to samo dzieje się z wrogami którzy stają się przez chwile bezradni.
    • urządzenia klonujące spicule bez końca mnożą spicule. od czasu do czasu pojawia się golem kula armatnia (golem cannonball). golem ten jest przydatny podczas bicia potworów.
    • dodano włóczącego się raid bossa - gigantic golem.


    4. pagan temple


    shilen powstaje wraz z pieczęcią katastrofy. aby ukończyć wielkie poświęcenie, shilen rozpoczęła przenieść 4 demony - panów piekła: halishe, malloca, triola oraz bemmnona.

    pod komendą shilen, triol lider helanów rozkazał podwładnym adreasowi van halterowi, jackowi znanemu jako sąd ostateczny oraz innym aby przygotować się na wielkie poświęcenie oraz na transfer do świata rzeczewistego. jack sąd ostateczny rozpoczął masową produkcję śmiercionośnych insektór a andreas rozpoczął produkcję poganinów i rozsypuje ich wokół serca rune.




    proponowany
    poziom
    typopis
    98-99.solo/
    mała drużyna/
    pełny skład

    • poziom potworów zmieniony na 98-99.
    • klucz pogan który można zdobyć poprzez zabijanie wrogów może zostać użyty aby otwierać drzwi w świątyni pogan (stare klucze też można używać)
    • poziom raid bossa andreas van halter został zwiększony do 99.
    • andreas pojawia się teraz na pierwszym pietrze.
    • drzwi w strefie gdzie pojawia się andreas van halter są od teraz otwarte.


    zmiany w strefach polować


    1. osada wróżek (fairy settlement)


    kimerianie oraz wróżki pod ich władzą osiadły w magmeld. jednakże gnijąca ciemność przenika wszędzie.kokony zniszczenia pojawiają się, rozszerzając przekleństwo ciemności oraz niszczą kimerianów oraz ich wróżki.



    proponowany
    poziom
    typhunting zone features
    88-94solo/mała
    drużyna

    • zmniejszony poziom potworów które wykluwają się z kokonów.
    • zwiększony poziom potworów pojawiających się z wielkich kokonów.
    • zwiększono możliwości bojowe potwórów zwiadowców (scout).
    • kokon zniszczenia pojawia się losow. kiedy go zniszczysz jest szana że zregenerują się twoje hp i mp całkowicie oraz otrzymasz buff który zwiększa p.atk oraz m.atk.
    • otrzymasz więcej doświadczenia za zabicie raid bossa kimerian (zwykłego i epickiego).


    2. labirynt kartii (solo)



    • jeśli zabijesz zwiadowce kartii (kartia dimensional watcher) który pojawia się przy 7 etapie walki na pierwszym piętrze, grabieżca życia się pojawia (life plunderer).
    • kiedy życie grabieżcy życia jest mniejsze niż 10%, gracz otrzymuje buff gotującą krew.
    • buff gotująca krew działa jak salvation - można się wskrzesić w miejscu śmierci regenerując całe hp, mp oraz doświadczenie.
    • buff ten jest aktywny tylko podczas tej instancji.
    • zwiadowca kartii ma mniej punktów życia.
    • zellaka, pelline oraz kalios od teraz posiadają mniej punktów życia.
    • npc kartia research jest od teraz usytuowany na fontannie. dzięki temu nie będzie problemów z jego namierzeniem.



    3. forteca gilotyny




    • potwory poniżej są od teraz nieumarłymi (undead):
      • haskal the floating ghost
      • rosenia's divine spirit
      • kelbara the dualsword slaughterer
      • isaad

    • dowód przetrwania (proof of survival) nie wypada z potworów poniżej:
      • hakal the butchered
      • adidaiu of the killer fangs
      • centa the standing beast
      • samita the ex-torture expert

    • doświadczenie za zabicie monstrum furii scaldisecta (scaldisect the furious) zostało zwiększone.
    • czas potrzebny na zamiane dowodu przetrwania na furie scaldisecta został zmieniony z 10 minut na 30 minut a szansa otrzymania tego dowodu została zwiększona.
    • miejsca oraz ilość potworów w tej strefie zostały zmienione.
    • ustawienia raidbossa gilotyny śmierci (guillotine of death) zostały zmienione:
      • dodane poświate dla broni raid bossa.
      • od teraz może pojawiać się losow, nawet w dzień (wcześniej pojawiał się tylko w nocy).



    zmiany w raid bossach


    1. teredor




    • doświadczenie oraz sp zostały zwiększone.
    • ilość potwotów millipedes została zmniejszona.
    • potwory będące podwładnymi teredora nie dają już doświadczenia.
    • instancja się zamyka wtedy, kiedy teredor zginie.
    • instancja resetuje się każdego dnia o 6.30
    • minimum graczy potrzebnych aby wejść to 5 osób.
    • czas przeznaczony na zabicie teredora to 60minut.



    2. tauti



    • the boss information has been added to tauti's target screen.
    • tauti jest bardziej odporny na wszelkie debuffy
    • mniejszy zahak pojawia się teraz rzadziej.
    • moc umiejętności petra injection – enhance hp recovery którego używa mniejszy zahak została zmniejszona.
    • tauti ultra whirlwind oraz tauti ultra typhoon bedą używane rzadziej.
    • czas działania tauti ultra whirlwind oraz tauti ultra typhoon skills został zwiększony.



    3. inne



    poziom trudności raid bossów poniżej został zmniejszony:


    • octavis epic raid
    • istina epic raid
    • tauti (normal and epic)
    • antharas
    • valakas


    4. inne zmiane



    1. ot teraz jest to niemożliwe aby przejść do seed of infinity, seed of destruction, seed of annihilation i seed of hellfire korzystając z teleport device podczas gdy postać jest zamieniona w stan latający.
    2. z potworów może wypaść vitality herb.
    3. wygląd niektórych npc został zmieniony.
    4. miejsce gdzie raid boss guillotine of death zaczyna przywoływać swoich podwładnych jest zminione, a ilość przywołanych zmniejszona.
    5. nie można użyć umiejętności typu "knock back" na npc snow oraz haia na fantasy isle.
    6. pewne filmiki w więzieniu ciemności ( prison of darkness ) można anulować.
    7. od teraz pojawia się tylko filmik kiedy spezion się pojawia w więzieniu ciemności.
    8. gracze od teraz nie mogą zmieniać swojej klasy po przejsciu przez teleport który pojawia się po zniszczeniu skrzyni dimensional treasure chest.
    9. pewne instancje stają się nieaktywne szybciej kiedy wszyscy z niej wyjdą.
    10. kiedy doświadczysz rozłączenia od serwera (disconnect) będąc w gnieździe antharasa lub w legowisku valakasa a zdążysz wrócić w ciągu 20minut to pojawiasz się tam z powrotem (nie wyrzuca )
    11. nie można używać przedmiotów podczas korzystania z sayune.



    poprawki




    • teraz można otrzymać 2 energy of destruction na fortecy gilotyny.
    • przedmioty są poprawnie zrzucane na ziemie kiedy zabijesz raid bossa wewnątrz instancji fortuny o nazwie enraged master kinen jeśli ma to miejsce przy drzwiach.
    • od teraz mapa pokazuje poprawną lokacje dla raid bossa soulless wild boar.
    • został poprawiony problem kiedy raid boss veridan mógł leczyć siebie nawet będać zabitym.
    • kiedy pojawiają się bloody mystic i bloody keeper w lokacji watcher's tomb, nie znikają już natychmiast.
    • po pokonaniu finalnego bossa w lokacjach: crystal caverns, steam corridor lub emerald square - adventure guildsman będzie się pojawiał zawsze.
    • postacie pokonane przez tauti (normalnego), debuff shilen's breath jest poprawnie przyznawany.
    • poprawnie wyświetla poświaty miecza postać w lokacji seed of hellfire.
    • od teraz pokazuje poprawnie animacje typu "knock down" potwórów które je posiadają na obszarze fortecy gilotyny.
    • problem z tekstem dialogowym którego nie można było zamknąć podczas rozmowy z watchman's assistant pojawiającym się na fortecy gilotyny został poprawiony.
    • wydarzenie race event nie istnieje.
    • ścieżka dźwiękowa działa już poprawnie dla raid bossa istina.
    • poprawiony problem gdzie gracz nie był teleportowany do wnętrz stalowej cytadeli (steel citadel) po użyciu zwoju powrotu lub umiejętności return.
    • dla przedmiotów poniżej został zmienione wymagania - od teraz postać musi być przebudzona i posiadać co najmniej poziom 85:
      • energy of destruction
      • adventurer's mark
    • poprawiony problem gdzie gracz mógł być przyzwany do wnętrza wiezienia ciemności.
    • usunieto raid bossa greyclaw kutus, który pojawiał się w niedostępnym miejscu w odnowionej lokacji o nazwie abandoned camp.
    • usunieto greyclaw kutus z sekcji informacyjnej.
    • od teraz nie ma problemu z teleportowanie się do hali klejnotu poprzez kryształowego golema w lokacji coral garden.
    • poprawiony problem gdzie był problem z pojawieniem się w pewnych miejscach w lokacji battered lands.
    • the problem of not being able to teleport to the orbis temple from the garden of genesis area of the prison of darkness instance dungeon has been corrected.
    • npc o nazwie nevit's herald w mieście oren został przesunięty aby nie kolidował z npc mentor guide.
    • został poprawiony problem gdzie enraged master kinen nie pojawiał się gdy pokonało się jego odbicia.


      • [list]
        [*]problem z komenda "/location†która błędnie wyświetlała instancje delusion chamber z last imperial tomb został poprawiony.
        [/list]
    • problem został poprawiony z water cannon któremu nie można było zadać obrażeń przy użyciu łuku. water cannon pojawia się w instancji cystal cavern.
    • teraz poprawnie przyznaje przedmioty które wypadają po pokonaniu raid bossa awekened ancient fighter który pojawia się w seed of infinity.
    • poprawiony problem gdzie przy użyciu umiejętności return wysyłało gracza gdzie indziej niż do wioski startowej po wyjściu z delusion chamber anteroom.
    • problem poprawiony gdzie przyznawało negatywne punkty po ukończeniu rim kamaloka.
    • problem został poprawiony gdzie niektóry członkowie drużyny nie otrzymywali dowodu przetrwania (proof of survival) został poprawiony - forteca gilotyny.
    • został poprawiony problem gdzie nie wyświetlało ikony dla pewnych klas postaci (ikona wymagana do użycia sayune) .
    • teraz poprawnie wyświetla nazwe bossa ron na pasku targetu (było "tron").
    • od teraz nie wyświetla informacji że giant cannon ball można użyć ponownie po 5minutach (zła wiadomość).
    • powrót z wioski kamaeli już nie przeności do jaskini dusz (cave of souls).
     
    Last edited by a moderator: May 29, 2015
Thread Status:
Not open for further replies.